Rowenta RH99A9 X-Force Flex 14.60 RH99A9 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH99A9 X-Force Flex 14.60 RH99A9 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

MaJa 09-03-2024

Super product!

Wij hebben ‘m vandaag binnen gekregen en gelijk opgeladen en uitgeprobeerd. Wat een goede stofzuiger! Hij is licht in gewicht en je kan precies zien waar er nog vuil ligt. Ik dacht altijd dat mijn tapijt schoon was, maar door de harde zuigkracht en roterende borstel van de nieuwe stofzuiger zag ik dat het nog veel schoner kan! Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop!

Meine 17-01-2024

Fantastische steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger is echt fantastisch! De stofzuiger is erg compleet en komt makkelijk in alle hoeken. De zuigkracht is sterk en past zich automatisch aan aan de ondergrond. Doordat je de stofzuiger kan knikken, kom je makkelijk onder de bank bijvoorbeeld. De stofzuiger wordt geleverd met meerdere koppelstukjes en is makkelijk om te zetten in een krachtige kruimeldief. De accu gaat lang mee. Daarnaast heeft de stofzuiger een grote opvangbak

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Lange accuduur
  • Goede zuigkracht
  • Compleet geleverd
  • Luxe vormgeving

Minpunten

• (Nog) niet gevonden

n*************@g******** 12-01-2024

Geweldig

Ontzettend blij met deze stofzuiger! Ik kan rustig de hele beneden verdieping stofzuiger zonder dat de batterij leeg is.
Ik heb hem op automatische stand staan, waar nodig is wordt de zuigkracht harder. De accessoires zijn ook ideaal.
Ben echt zeer te vreden over het resultaat en ideaal dat hij kan knikken. Je komt makkelijk onder de bank en salontafel!

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Knikarm

Minpunten

• Nog niet gevonden

Gijs 18-12-2023

Product zelf oké, snel defect en service matig.

Het product kreeg ik snel binnen via de webshop van Rowenta zelf. Alles zat netjes in de doos en was prima ingepakt. Ook het stofzuigen ging super, zoog goed en makkelijk schoon te maken. Echter ging de stofzuiger na 2 dagen uit zichzelf aan. Na deze uit gezet te hebben gebeurde dit een half uur later weer. De volgende ochtend was de batterij leeg, dus ik denk dat deze de hele nacht heeft aangestaan. Gelukkig kon ik hem snel opsturen om te repareren, maar na 2 weken heb ik hem nog steeds niet terug. De klantenservice (wat erg lang duurt voordat je iemand aan de lijn hebt) gaf aan dat ik hem maar een week kwijt zou zijn. Helaas heb ik nu dus al 2 weken geen stofzuiger en ben ik ook niet meer benaderd door Rowenta.
Hopelijk is het probleem na de reparatie opgelost, maar met de service ben ik niet tevreden.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Ging uit zichzelf aan
  • Service tijd

Lobke 28-11-2023

Erg fijne steelstofzuiger!

Lang opzoek geweest naar wat nou de beste steelstofzuiger is. Na een hoop info deze aangeschaft. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Hij zuigt alles goed op en de verlichting op de stofzuiger mond is ook heel fijn. Ik heb 2 katten en kan nu ook heel gemakkelijk de bank en mijn trap stofzuigen zonder dat ik zo grote stofzuiger mee sleep. Het enige is dat het even wennen is dat het wat zwaarder aanvoelt dan een normale stofzuiger en de wanneer je op de hardste stand stofzuigt maakt dit wel wat veel lawaai. Maar op de eco stand werkt deze stofzuiger ook al top.

Pluspunten

• Verlichting
  • Zuigkracht
  • Makkelijk legen
  • Ophangsysteem

Minpunten

• Hij is wat zwaar
  • Hardste stand maakt wel veel geluid

b************@g******** 26-11-2023

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe stofzuiger.
Na mijn rugoperatie kreeg ik last met een gewone stofzuiger snoer eruit trekken en naar boven sjouwen.
Nu heb ik sinds een week de rowenta steelstofzuiger animal en ben nog nooit zo blij geweest.
Handig en niet zwaar makkelijk te bedienen.top top top
Echt een aanrader.

v**8@g**l.com 06-10-2023

A very good stuff.

A very good stuff. It works very well and helps me to clean after my cats. This product cleans very much and sometimes I am afraid that this can absorb my cats))) I love this stuff. Do not think if you want to buy this. This will be a good helper for you cleaning.

Pluspunten

• Very strong

Minpunten

• Nothing

Kirsten W. 25-07-2023

Bevalt goed

Een prettige stofzuiger met voldoende power. In de hoogste stand niet langer dan 7 minuten te gebruiken, maar met de eco stand gaat de stofzuiger lang mee. De flex stand is super fijn om te gebruiken om onder de bank en kasten te komen. Ook de optie om de kruimeldief te gebruiken is zeer prettig, hoewel het wel wat zwaarder in gebruik is. Voor ons is dat echter geen probleem. Erg tevreden!

Pluspunten

• Flex
  • Zeer krachtig
  • Snoerloos
  • Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Op hoogste stand is batterij snel leeg
  • Gewicht, redelijk zwaar

Super 18-07-2023

Een nieuwe stofzuig wereld is open gegaan

Wij hebben jaren een Dyson steelstofzuiger gehad. De kwaliteit is qua prijs en kwaliteit niet in overeenstemming. Zuigt slecht! Op advies van onze schoondochter overgestapt naar een Rowenta. Super machine die een optimale zuig kwaliteit heeft. Gemakkelijk te bedienen en veel extra’s heeft zoals een knik stang en verlichting. Super blij mee en zal zeker mensen adviseren om tot koop over te gaan. Bedankt Rowenta stofzuigen is weer een aardigheidje!

Pluspunten

• Perfecte zuigkracht
  • Verlichting
  • Knikarm
  • Gemakkelijke bediening

Ctn.alexandru 31-05-2023

Recommend

Very happy with the purchase. Got it for about 2 weeks and we use it daily since we have two small dogs.
Keeps the house clean in no time.

Only a slight downside, battery could last longer. On auto mode it runs for about 45 mins, but immediately goes into boost mode when it senses the carpet.

Pluspunten

• Power
  • Dust bin
  • Comes with accessories

Minpunten

• Heavy
  • Battery

c************@g******** 14-03-2023

Handige steelstofzuiger met veel opzetstukken!

De rowenta RH99A9 is voorzien van ontzettend veel kopstukken waarmee je overal in huis en in de auto kunt schoonmaken, ideaal! Met deze flexibele handsteelstofzuiger kan ik gemakkelijk onder het bed komen en met de accu die circa 1 uur meegaat kom je een heel eind met schoonmaken. De stofzuiger heeft een opvangbakje dat circa 3 weken meegaan bij normaal gebruik voordat je hem moet legen. Er zitten vervangbare filters in die je ook kunt wassen en drogen alvorens weer te gebruiken. De stofzuiger weegt wel wat, voor mensen met handproblemen zou dit mogelijk niet zo geschikt zijn.

Pluspunten

• flexibele stang
  • lange accuduur

Mark 12-03-2023

Top steelstofzuiger

Fijne steelstofzuiger, die zeer compleet geleverd wordt met handige hulpstukken. Met zuigen makkelijk wendbaar waardoor geen hoekje wordt overgeslagen. De stofzuiger past automatisch de zuigkracht aan op de ondergrond. Dit geeft een prima resultaat, neemt ook alle hondenharen netjes mee.
Alleen bij langdurig zuigen op de hoogste stand is de accu snel leeg. Bij lang zuigen gaat wordt de houder zwaar in de hand.

Pluspunten

• automatische zuigkrachtregeling
  • makkelijk wendbaar
  • goed zuigresultaat

Minpunten

• zwaar in de hand
  • accuduur bij hoge zuigkracht

daniel 09-03-2023

Gemakkelijk schoonmaken voor drukke gezinnen!

De Rowenta stofzuiger is een geweldige aanwinst voor ons huishouden en zelfs daarbuiten! We nemen hem namelijk ook mee op vakantie als kruimeldief. Zo kunnen we gemakkelijk kruimels en ander vuil opruimen zonder ons zorgen te maken over een groot en lomp apparaat.

Een ander voordeel van de Rowenta stofzuiger is het handige LED-scherm dat laat zien hoe lang de stofzuiger nog op batterij kan werken. Dit is vooral handig als je meerdere ruimtes wilt schoonmaken of als je vergeet de stofzuiger op te laden. De afneembare batterij is ook een groot pluspunt, want hierdoor kan je de stofzuiger snel en gemakkelijk opladen zonder dat je de hele stofzuiger hoeft mee te nemen naar het stopcontact.

Het design van de Rowenta stofzuiger is mooi en past perfect in ons huishouden. De turbo knop is heel handig wanneer je extra kracht nodig hebt tijdens het schoonmaken en de krachtige zuigkracht zorgt ervoor dat de vloer snel schoon is. Het enige nadeel van de stofzuiger is dat de laadkabel bij het ophangsysteem niet makkelijk los kan, wat soms voor wat frustratie kan zorgen.

Kortom, de Rowenta stofzuiger is een veelzijdig apparaat dat niet alleen handig is in ons huishouden, maar ook daarbuiten!

• Krachtig en flexibel

Minpunten

• Laadkabel moeilijk los te krijgen

Leo Logister 05-03-2023

Handige stofzuiger, komt overal bij.

Deze stofzuiger komt overal. Door de steel die kan knikken, kom je makkelijk onder banken en tafels. In de automatische stand zuigt hij gewoon goed en met de turbo knop gaat alles helemaal makkelijk weg, Unit is makkelijk op te laden in de houder en de accessoires kunnen netjes in de houder erbij. Handig!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Knikarm

w********@l****** 03-03-2023

Top stofzuiger! Hij is makkelijk in gebruik, heeft een goede zuigkracht en is super behendig. Kan er alles goed mee schoon krijgen en ben super tevreden. Top ding!

Jesskn 03-03-2023

Had ik veel eerder moeten kopen

Waarom heb ik deze niet eerder gekocht?? Dat is mijn vraag na de Rowenta X-Force Flex 14.60 RH99A9 een paar weken getest te hebben.
Wat een gemak heb je er van, moeiteloos gaat hij over van plavuizen naar tapijt en de hoeveelheid haar die hij van het tapijt afzuigt is ongelooflijk.
Ik dacht dat dit een stofzuiger voor “erbij” zou zijn, 1 die je sneller zou pakken bij kruimels etc en dat is ook zeker zo maar wat ik niet verwacht had is dat je er gewoon de hele benedenverdieping mee kan doen.
Door de instelbare zuigkracht is hij goed voor alle oppervlaktes en door de flexibele stang kan je ook echt overal bij zonder dat je jezelf in allerlei bochten hoeft te wringen.
Door de hulpstukken die erbij zitten heb je eigenlijk geen andere stofzuiger mee nodig.
De accuduur vind ik meer dan prima, door zelf de zuigkracht in te stellen kun je zelf een beetje regelen hoe lang je ermee kunt stofzuigen en opladen doet hij ook redelijk snel.

Pluspunten

• Flexibel
  • goede accuduur
  • Snel opgeladen

k*****************@g******** 03-03-2023

Deze stofzuiger komt in een compacte doos maar wordt zeer compleet geleverd met opzetstukken om je gehele woning mee schoon te kunnen maken. Opvallend is dat de basis best groot is en zodra de accu geïnstalleerd is ook aardig zwaar is. Zodra je de stofzuiger gebruikt met stang en mondstuk merk je hier niet veel van omdat de basis op de stang rust. Zodra je de stofzuiger als kruimeldief gebruikt wordt het na verloop van tijd wel wat zwaarder en zit de basis soms in de weg als je in hoekjes moet zijn. De zuigkracht is echt goed te noemen. Best een grote ontwikkeling, eigenlijk is een 'gewone' stofzuiger niet meer nodig. De accu werkt lang genoeg om je gehele (gemiddelde) woning te zuigen. Op de hoogste stand wordt het uiteraard korter. In dat geval kun je evt. een extra accu aanschaffen want de accu is gemakkelijk los te klikken en te verwisselen. De meegeleverde hulpstukken zijn handig en gemakkelijk in gebruik. De basis voelt robuust aan, volledig van kunststof gemaakt. Het reservoir klikt gemakkelijk los om te legen. Was wellicht iets gemakkelijker geweest om te kunnen legen zonder te hoeven verwijderen maar dit werkt ook prima. Ideaal pluspunt is dat er een led-lampje is ingebouwd in de voet zodat je goed kunt zien of er nog vuil ligt op donkere plekken. Ik was nog niet zo bekend met dit merk maar heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Mamavan1234 02-03-2023

Superfijn

Ik ben zeer verrast door de prestatie van deze stofzuiger.
De zuigkracht is werkelijk fantastisch! Ze zeggen dat een steelstofzuiger een aanvulling op de snoerstofzuiger is en niet ter vervanging van..... maar ik heb mijn gewone snoerstofzuiger niet meer aangeraakt sinds ik deze heb.
Ik heb tot nu toe alles op de standaard ECOstand kunnen doen. Zelfs mijn vloerkleden lijken hier mee als nieuw.
De stofzuiger glijd en draait soepel en is hierdoor makkelijk te besturen met 1 hand.
De accu gaat lang mee vergeleken met andere merken en op de ECOstand kan ik makkelijk mijn huis stofzuigen.
Het buigen van de stang is ideaal om onder kasten en banken te zuigen zonder te hoeven bukken.
De LEDverlichting voorop is niet fantastisch maar wel een leuk detail wanneer je savonds bij schemerlicht wilt stofzuigen.
De opvangbak is moeiteloos los te maken en te legen.
Echt een krachtpatser!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Veel losse onderdelen

2magic2 31-01-2023

Rowenta X-Force Flex 14.60 RH99A9 is een mooie stofzuiger

Rowenta X-Force Flex 14.60 RH99A9
Het is een mooie steelstofzuiger. Het voelt een beetje zwaar aan. Maar ik denk dat je hieraan moet wennen in het begin. Goeie zuigkracht zowel parket als vloerkleed. De flex is mooi voor onder de meubels en de salontafel.
Accu prestatie kan iets beter. Je kunt wel aan instellingen wijzigen om langer mee te kunnen stofzuigen. Er zijn verschillende mondstukken om diverse gebieden schoon te maken. De prijs is ook wat aan de hoge kant. Verder een prima steelstofzuiger een aanrader voor draadloos en makkelijk te stofzuigen!

Pluspunten

• flex stofzuigen
  • vele onderdelen
  • goede zuigkracht

Minpunten

• prijs
  • accu kan iets langer